Recensie Steve Berry вђ Het Geheim Van Gent Boekiewoogie Visuele

recensie steve berry вђ het geheim van gent boekiewoogi

Recensie Steve Berry вђ Het Geheim Van Gent Boekiewoogi Steve berry is met deze stand alone weer als vanouds sterk. het verhaal is misschien een tikkeltje ingewikkeld op z’n tijd, maar het taalgebruik is helder en zonder ingewikkelde zinnen. daarbij komt ook dat de spanning de aandacht weet vast te houden en het complot dat de hoofdpersonen ontwaren buitengewoon interessant is. het geheim van gent. Tijdens het lezen reis je met hen mee, soms door de tijd en een andere keer door europa. in het geheim van gent wordt je een stuk wijzer geworden over een aantal zaken uit het verleden. bestsellerauteur steve berry weet opnieuw fictie en werkelijkheid te combineren tot een spannend verhaal waarin heden en verleden elkaar afwisselen. —.

het geheim van gent вђ steve berry вђ het Boekenrijk

Het Geheim Van Gent вђ Steve Berry вђ Het Boekenrijk De historische toelichtingen (deels feit, deels fictie) geven je achtergrond, maar vooral de hedendaagse hoofdstukken wisten mij te trekken. voor fans van dan brown en jeroen windmeijer is het geheim van gent echt een aanrader! uitgeverij: uitgeverij fontein. vertaler: gert jan kramer. Het geheim van gent. na veertien delen laat steve berry zijn geesteskind cotton malone, een voormalig geheim agent, even rustig op adem komen. in het geheim van gent mag nicholas (nick) lee, als nieuwe (eenmalige?) protagonist zijn speurtalenten demonstreren. op verzoek van kelsey deal, ooit zijn grote liefde, reist unesco onderzoeker nick lee. William de rham. author 1 book68 followers. june 9, 2022. steve berry’s “the omega factor” sets unesco investigator nick lee on the trail of a priceless work of religious art: a panel of the ghent altarpiece. based on the prologue, which was promising, i’d hoped for an exciting tale of action and adventure. Het geheim van gent – steve berry. on 19 juli 2022 door hetboekenrijk in thrillers, volwassenen. nick lee reist naar gent om er zijn oude geliefde, kelsey, die intussen in het klooster intrad, te ontmoeten. hun gedeelde passie voor kunst verbond hen ooit. als er een brand blijkt te woeden in het atelier van kelsey, belandt nick lee.